References |
[1] Алексов, З. А. (2002). Информационните и комуникационните
технологии във визията за качествен университет. - В сб.:
Качеството на университетското образование - опит, европейски
измерения и нови предизвикателства. Благоевград, ЮЗУ "Неофит
Рилски" и Фондация "Отворено общество"- София, 298-307 [2] Ахмед,
М. А. (2002). Един проект за оптимална структура на мотивационната
система за учене (О. С. М. С. У.). - В сб.: Психологията на прага
на третото хилядолетие. Благоевград, Бонпринт, 123-127 [3]
Бозарова, П. и М. Тасев. (2002). Компютърни модели в естествените
науки. - В сб.: Качеството на университетското образование - опит,
европейски измерения и нови предизвикателства. Благоевград, ЮЗУ
"Неофит Рилски" и Фондация "Отворено общество"- София, 57-67 [4]
Бозарова, П., Тасев, М. и И. Иванов. (2002). Информационните
технологии като изход от кризата на университетското образование. -
В сб.: Качеството на университетското образование - опит,
европейски измерения и нови предизвикателства. Благоевград, ЮЗУ
"Неофит Рилски" и Фондация "Отворено общество"- София, 68-75 [5]
Василева, М. (1993). Педагогическа психология. С., УИ "Св. Климент
Охридски" [6] Дурева, Д. и Г. Тупаров. (2002). Он-лайн подпомагано
обучение - проблеми и перспективи в университетското образование. -
В сб.: Качеството на университетското образование - опит,
европейски измерения и нови предизвикателства. Благоевград, ЮЗУ
"Неофит Рилски" и Фондация "Отворено общество"- София, 202-211 [7]
Кръстев, Л. (1992). Ефекти и саморегулация на стреса. Благоевград,
ЮЗУ "Неофит Рилски" [8] Малчева-Цацова, Д. (2002). Преподаване на
детска литература (на чужди езици) в Интернет среда. - В сб.:
Качеството на университетското образование - опит, европейски
измерения и нови предизвикателства. Благоевград, ЮЗУ "Неофит
Рилски" и Фондация "Отворено общество"- София, 294-297 [9] Маслоу,
Е. (1970). Мотивация и личност. С., Кибеа, 2001, 80-96 [10] Милков,
Л. и З. Марков. (2002). Информационните и комуникационни технологии
в образованието. - Педагогика, 5:48-59 [11] Ников, А. (1994).
Обучение и психично формиране на личността. С., ИК "Лебед"-ООД [12]
Николов, П., Александрова, Н. и Л. Кръстев. (1993). Педагогическа
психология. С., ВЕДА СЛОВЕНА - ЖГ [13] Николов, П., Кръстев, Л. и
Н. Александрова. (1991). Психология и профилактика на развитието.
Благоевград, ЮЗУ "Неофит Рилски" [14] Пейчева, Р. (2002). Роля на
информационните и комуникационни технологии в обновяването на
стратегиите на преподаване. - Педагогика, 4: 67-76 [15]
Радославова, М. и А. Величков. (2005). Методи за психодиагностика.
С., ПАНДОРА ПРИМ [16] Серафимова, М., Миленкова, В., Маринов, М. и
А. Цветков. (2003). Отношението на студентите към процеса на
обучение. Резултати от социологическо изследване. Благоевград, ЮЗУ
"Неофит Рилски" [17] Тасев, М. и А. Тасев. (2002). Мултимедийни
математически курсове и синергетика. - В сб.: Качеството на
университетското образование - опит, европейски измерения и нови
предизвикателства. Благоевград, ЮЗУ "Неофит Рилски" и Фондация
"Отворено общество"- София, 77-92 [18] Тодорова, Л. (2002).
Ефективност на дистанционното обучение - средства, методи,
технологични решения. - В сб.: Качеството на университетското
образование - опит, европейски измерения и нови предизвикателства.
Благоевград, ЮЗУ "Неофит Рилски" и Фондация "Отворено общество"-
София, 162-178
|