Electronic Issue "Scientific Research"

ISSN: 1312-7535
Title Motivation of the study via Internet
Authors Stanislava Yordanova Stoyanova

Abstract

This paper deals with the motivation of the study via Internet, as well as the advantages and the disadvantages of this kind of education compared to the traditional one. It presents the results from some studies that were held in Bulgaria from 1999 to 2006 concerning the motives for the choice of computer education and for the use of Internet as a means of improving and adding the traditional education.


References

[1] Алексов, З. А. (2002). Информационните и комуникационните технологии във визията за качествен университет. - В сб.: Качеството на университетското образование - опит, европейски измерения и нови предизвикателства. Благоевград, ЮЗУ "Неофит Рилски" и Фондация "Отворено общество"- София, 298-307 [2] Ахмед, М. А. (2002). Един проект за оптимална структура на мотивационната система за учене (О. С. М. С. У.). - В сб.: Психологията на прага на третото хилядолетие. Благоевград, Бонпринт, 123-127 [3] Бозарова, П. и М. Тасев. (2002). Компютърни модели в естествените науки. - В сб.: Качеството на университетското образование - опит, европейски измерения и нови предизвикателства. Благоевград, ЮЗУ "Неофит Рилски" и Фондация "Отворено общество"- София, 57-67 [4] Бозарова, П., Тасев, М. и И. Иванов. (2002). Информационните технологии като изход от кризата на университетското образование. - В сб.: Качеството на университетското образование - опит, европейски измерения и нови предизвикателства. Благоевград, ЮЗУ "Неофит Рилски" и Фондация "Отворено общество"- София, 68-75 [5] Василева, М. (1993). Педагогическа психология. С., УИ "Св. Климент Охридски" [6] Дурева, Д. и Г. Тупаров. (2002). Он-лайн подпомагано обучение - проблеми и перспективи в университетското образование. - В сб.: Качеството на университетското образование - опит, европейски измерения и нови предизвикателства. Благоевград, ЮЗУ "Неофит Рилски" и Фондация "Отворено общество"- София, 202-211 [7] Кръстев, Л. (1992). Ефекти и саморегулация на стреса. Благоевград, ЮЗУ "Неофит Рилски" [8] Малчева-Цацова, Д. (2002). Преподаване на детска литература (на чужди езици) в Интернет среда. - В сб.: Качеството на университетското образование - опит, европейски измерения и нови предизвикателства. Благоевград, ЮЗУ "Неофит Рилски" и Фондация "Отворено общество"- София, 294-297 [9] Маслоу, Е. (1970). Мотивация и личност. С., Кибеа, 2001, 80-96 [10] Милков, Л. и З. Марков. (2002). Информационните и комуникационни технологии в образованието. - Педагогика, 5:48-59 [11] Ников, А. (1994). Обучение и психично формиране на личността. С., ИК "Лебед"-ООД [12] Николов, П., Александрова, Н. и Л. Кръстев. (1993). Педагогическа психология. С., ВЕДА СЛОВЕНА - ЖГ [13] Николов, П., Кръстев, Л. и Н. Александрова. (1991). Психология и профилактика на развитието. Благоевград, ЮЗУ "Неофит Рилски" [14] Пейчева, Р. (2002). Роля на информационните и комуникационни технологии в обновяването на стратегиите на преподаване. - Педагогика, 4: 67-76 [15] Радославова, М. и А. Величков. (2005). Методи за психодиагностика. С., ПАНДОРА ПРИМ [16] Серафимова, М., Миленкова, В., Маринов, М. и А. Цветков. (2003). Отношението на студентите към процеса на обучение. Резултати от социологическо изследване. Благоевград, ЮЗУ "Неофит Рилски" [17] Тасев, М. и А. Тасев. (2002). Мултимедийни математически курсове и синергетика. - В сб.: Качеството на университетското образование - опит, европейски измерения и нови предизвикателства. Благоевград, ЮЗУ "Неофит Рилски" и Фондация "Отворено общество"- София, 77-92 [18] Тодорова, Л. (2002). Ефективност на дистанционното обучение - средства, методи, технологични решения. - В сб.: Качеството на университетското образование - опит, европейски измерения и нови предизвикателства. Благоевград, ЮЗУ "Неофит Рилски" и Фондация "Отворено общество"- София, 162-178


About Authors
Download